12:26
איך לעשות עיסוי ארוטי בלתי נשכח עבור הלקוח

המושב המושלם של עיסוי ארוטי מורכב ממגוון של גוונים. כל bagatelle חשוב, כי אפילו מצב לא נוח או המילה הלא נכונה Masseuse יכול להרוס את האיש כל הרושם. בנות יש צורך לנסות להוציא באופן מלא כדי לקבל אישור רב ככל האפשר כי הם יוצרים בדיוק את ההכנסה העיקרית והם הרבה יותר נדיב עבור מתנות וייעוץ. לשקול את מה שאתה צריך לעשות מעסה כך לאדם יש את ההנאה המקסימלית של הפגישה.

קודם כל, האווירה הנכונה של המעסה חשובה

הדרך שבה המעסה הוא מצב רוח, תלוי ישירות על איך הפגישה עוברת. אם הילדה היא כועסת, מרגיש עייפות או משהו מוטרד, זה יהיה מיד להשפיע על מצב האורח. המצב האינטנסיבי אינו תורם להרפיה וליהנות.

אתה תמיד צריך ללכת ללקוח במצב רוח טוב עם הרצון לעבוד קשה. חשוב להיות ידידותיים ומעוניינים באדם שלו ובהעדפותיו. במקביל, כל הרגשות צריכים להיות כנים, כי גברים מרגישים מאוד דק שקר וטוען. אם אתה עובד איתך ולא בבקשה בבקשה, אז אתה צריך לחשוב על זה, ואתה בחרת את המקצוע.

MASEEUSE חייב ליצור קשר עם האורח

עיסוי ארוטי אינו מפגש טיפול ידני לפרש על ידי רופא malefic. זה פעולה מאוד אינטימית ומלוחה. לפני שעבר להתפשט ישירות דרך מניפולציה עצמה, זה שווה להקים קשר עם הלקוח. יש צורך לחסום זוג משפטים להיות יסודי ופירוט אחרים להעדפות.

איך ארוטי... עיסוי דבש על ידי...

חשוב מאוד ליצור אווירה ידידותית, אתה יכול אפילו לפלרטט בעדינות כדי לעזור רוח רפאים לשלם בדרך הנכונה. יש צורך להתגבר על המכשול של "אדם לא ידוע מאוד", כך הלקוח יכול לבטוח לך לחלוטין. תגיד סיפור אורח, לענות על כמה מחמאה, בעיות פלא. שיחה נינוחה תסייע בהקמת איש קשר ופרוק את המצב.

המעסה לא צריך להזניח את "קלאסי"

עבור הלקוח לחוות תחושות מהנות יותר של עיסוי ארוטי, הקפד להכין את גופו במניפולציות אלה. לחמם את השרירים ולהפעיל את קצות העצבים במקומות הרגישים ביותר יעזרו לליטוש וליטפים מסורתיים.

אפילו 10 דקות של קלאסיקות בנאלי ליצור פלאים. אחרי זה, הגוף של האדם הופך מוצק אזור ארוגני וכל מגע של מעסה נראה בסגולה ומקסם. גם אם הלקוח הורה תוכנית קצרה במשך שעה בלבד, אתה לא צריך להזניח כזה "חימום".

Masseuse חייב לשכנע את הלקוח לבטוח בו

גברים רבים מאוד קשה להירגע וליהנות. הם רוצים הכל ותמיד שליטה. אז, בתהליך העיסוי הארוטי, הם מתחילים סדר, לטפס שבו אין צורך ופשוט מפריע. הנערה צריכה לתת להבין את האורח שהוא הטריטוריה שלו. מופע עיסוי ארוטי הוא המקום שבו אדם נתון לאישה, ולא ההפך.

כמובן, מקשיב לרצון הלקוח, אבל אי אפשר להשאיל את זה כדי להוביל את התהליך. אין צורך ללכת על האדם ולהתרחק מן התרחיש של התוכנית שנבחרה על ידי אותו. אחרת, תאבד זמן ואתה לא יכול לעשות את כל הפריטים הדרושים כדי להגיע לגמר הרצוי. אבל "הלחימה" בדרך כלל נופל עם עולים חדשים. כבר אורחים מנוסים יודעים כי מעסים יכולים לא להיות מגורשים, כמו בנות - אנשי המקצוע מן העסק שלהם ולדעת כיצד להגיע מבקרים בראש של בליס. דירות דיסקרטיות בתל אביב

כללים פשוטים אלה יהפכו כל מפגש מושלם. כמובן, היכולת לנגן את התפקיד האחרון. אבל בלי הרוח הנכונה, חלוקה ברורה של תפקידים והאמון בין המעסה לבין לקוח, אין "קסם" לא יעבוד.

Просмотров: 71 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar