21:45
איך לעשות פיסטינג ולא לפגוע בשותחן

אוהדים של שיטות מיניות לא סטנדרטיות ומבחנים אינטימיים בהחלט כמו דבר כזה כמו פיסטינג. אבל הם לא צריכים למהר. באופן טבעי, זהו תרגול נעים ומרתק למדי שיאפשר לך להשיג אורגזמות כאלה, שאינם מציאותיים בגירוי רגיל של אזורי ארוגני.

התוכן של המאמר

1 חושני הכנה 2 הכנה פיזית

רק זה עניין של סיכונים גדולים עבור החבר 'ה ובגברות כי יהיה לתרגל את זה. יש כמה כללים על איך לעשות פיסטינג נכון, אשר יש לראות כדי לא להיכנס למרפאה עם פגיעה חשודה מאוד, אבל מאוד לא בטוח.

חוּשָׁנִי הכנה

ב קודם כל, שותפים צריכים להתמודד עם unbodes חושני שלהם. ב -1, אנחנו מדברים על אמון ביניהם. אותו אדם שיהיה "המארח" יש לחשוב על כל הסכנות של תהליך זה. בפרט, זה, מה יקרה אם בן זוגו מתבטא רשלנות או גסות. ועם כל זה ידע שהוא חייב להודות לאדם הזה למקומות האינטימיים ביותר של הגוף שלה. במקרה זה, כאשר נוהג זה יבוצע על ידי הדדי אמון, אתה באמת יכול לקבל הנאה. בכל מקרה אחר זה זה יהיה מבחן כבד עבור אנשים, וההתרגשות תמנע את כל הרגשות עִירוּר.

ב 2, יש צורך להתמודד עם התפיסה של שיעורים אלה על ידי כל אחד השותפים.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים, זה הולך להיות בדיוק להופיע במבט על החגיגה, הליכה ישירות עם יד בהירה. הכנסה זו מספיקה, כך שהוא מכוסה באופן אישי על ידי האובייקטים הדרושים.

יש צורך לוודא שאף אחד לא כלום נגד פיסטינג. אם למישהו יש ספקות, זוועות או התרגשות עליו, אז אתה צריך לדון כולם. יש אנשים שחושבים את זה סטייה סקסית, ולכן מתייחסים לפרקטיקות כאלה עם סקוואן (במיוחד עבור פיסטינג האחורי- Inget).

עם דיונים על איך לעסוק בפיסטינג, זה שווה פעילות זהירות. לפחות חלק התעלם pts ברגע אחד בסדר יכול להיות תנאי מוקדם כי האיש ילך למרפאה עם פגיעה חמורה או מחלה, שמץ אשר נשאר לחיים. אבל אם אתה פשוט בצע את זה מובן ואור עצה, ניתן יהיה להימנע כמה השלכות על פסיכולוגית בריאות גופנית.ויקטוריה פומין

באופן טבעי, השקפת העולם כי כל תענוגות קרנל מושחת אדם הוא מאוד מיושן, אבל זה לא נראה על שריטה. אנשים היו ראייה כמו תאווה השחיתות הביאה אנשים חלשים לשפלה ולקצוות.

הכנה פיזית 2

נְאוּם אין על הכשרה גופנית כללית כי הילדים נחשפים באימון מוסדות.פיסטינג מתייחס שיטות מיניות מיוחדות מספיקות ומבקשת הכנת הכנה. אם מעולם לא היית קשה יותר מן המין הנרתיק והאורלי הרגיל, עדיף לדחות את פיסטינג ולחוות משהו לפחות וולגרי ומרושע. התחל עם צעצועי מין שניתן לרכוש בכל חנות מין או אפילו באינטרנט.

2, מה צריך להיות מטופל, זוהי המדינה הנדרשת של קבלת, כביכול, חורים. על מנת לרשום את האובייקט בפי הטבעת או הנרתיק דומה למברשת אנושית, אתה צריך להשיג מצב שריר מתאים איברים אלה. במילים אחרות, להביא אותם לתוך טון במשך ארוך "אימון", כדי שיוכלו לקחת מברשת או אפילו אגרוף דחוס. דרך אגב, הכל קל לרכבת - זה בלתי אפשרי אובייקטים קטנים הראשונים, ואז יותר גדול יותר, מאוחר יותר אפילו גדול יותר, וכך עד הרגע שבו מציגה צעצועים ענקיים או ידיים לא יהיו אי נוחות וכאב.

שְׁלִישִׁי - מלאי עזר זה. יש מסה שלמה של דברים זה שימושי עבור התהליך ללכת, כביכול, בצורה חלקה. כאן חל ראשון, אלה הם חומרי סיכה שונים. בלעדיהם אפילו לא אפילו נסו לעסוק פיסטינג, כי זה יהיה מאוד לא נעים ופגע אשר אחד יהיה הציגו גם צעצוע. אז אתה חייב תמיד לשמור תחת יד במשחה כי צריך לטפל חורים לאחר הכשרון של אורגזמה. בשל העובדה כי הפריטים הגדולים שלהם הם הציג, מתיחה עשויה להופיע בדים ושרירים אשר בוטלו לחלוטין על ידי כספים כאלה.

ב בסך הכל, הכללים הם מאוד רגילים, אבל חשוב יותר. אחרי הכל, יש אפילו מי לשקול את ההשפלה הזאת (אנחנו מדברים על "הטרוסקסואלים" גברים שאינם נותנים לאף אחד לפתיחת הקרקע האחורית שלהם), אם כי הם מסוגלים לקבל הנאה ממנה, אבל החינוך או הסטריאוטיפים יהיה להפריע לזה.In-3-x, יש צורך להבין כי תענוג שהושג על ידי שיטה זו הוא די מאוד, ו יכול להיות תנאי מוקדם לפיתוח תלות ברגשות חדים כאלה. זה מאוד באופן רע, זה משפיע על כל החיים של אדם, החל אינטימי, גימור תכונות יומיות. בשום פנים ואופן לא יכול להתעלל בזה תרגול ולאפשר כדי ליצור התמכרות לקויה.

https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a4%d7%aa%d7%97-%d7%aa%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94/

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

ועל קומפלקס הפעילויות שיש לבצע לפי הסדר, כדי לא לקבל פציעות במהלך פיסטינג. הדבר הראשון לעשות - זה מטפל בהיגיינה שלך.

בישראל, אין מקום חופשי לדעות קדומות, בעוד שהמילה באה לפעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים רוחניים גבוהים. בהחלט כולם מבינים, למעשה כי ליסר מלווה רק את הלקוח באירוע, מחזיק את השיחה ואת הליווי ילדה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

יש צורך לשמור על סטרילי נקי אלה גפיים או צעצועי מין המתכננים לייצר גירוי. איברי המין וריריה של דרכי המעיים רגישים מאוד עד שונה חיידקים זרים, אז אם אתה להרוג אותו, אז אתה יכול לקבל על עצמך כמה מחלה רצינית. נסה תנוחות שונות, לעשות סקס במקומות קיצוניים. ב פיסטינג, רגע האמון הוא מאוד חשוב - אתה חייב להיות די פתוח לשותף, כי לא כל יום אפשר להרגיש בעצמך יד של מישהו. תרגול, לבוא לפיסטינג באופן שווה.

Просмотров: 2505 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar