09:19
איך להפסיק לדאוג ולהתחיל לקיים יחסי מין על הסגר

לדברי מחקר אחד, שהתקיים על ידי מכון קינסי באינדיאנה, 24% מהנשאלים (אנשים שנישאו) דיווחו כי הם התחילו לקיים יחסי מין פחות מאשר לפני המגיפה. 17% מהנשים באותו מחקר דיווחו על ירידה בשביעות רצון מינית ורגשית ביחסים עם שותף מאז תחילת המגיפה. מחקר נוסף הראה כי שליש מהזוגות נעשה יותר קונפליקט עם תחילתו של קורונאבירוס, שבגלל זה חיי המין שלהם סובלים.

התוכן של המאמר

1 טיפים, כיצד לשפר את הרווחה ואת חיי המין במהלך מגיפה

כל זה עצוב, אבל, למעשה, נורמלי לחלוטין. רמת הלחץ שבה יש צורך להתמודד עם המוח של האדם הממוצע, גדל בחדות בשל הפחד לחלות, פחד לאבד עבודה או למישהו מאותו אהובים, אפילו רק בגלל שינויים בחיים וזקוקים לעשרים וארבע שעות ביום לשאת זה לצד זה, בארבעה קירות עם שותף וילדים (ואתה עדיין צריך מחשב כדי ללמוד ולעבוד).

אמילי Naughs, מורה למין, חוקר ומחבר הספר "בואו, כפי שאתה: מדע חדש מדהים שישנה חיי המין שלך" ניהל ניתוח של הגורמים המשפיעים על חיי מין ורווחה רגשית של זוגות רומנטיים ונתן כמה המלצות המבוססות על הידע שלה על עבודת המוח האנושית.

טיפים, כיצד לשפר את הרווחה ואת חיי המין במהלך הפנדמיה

שנה את נקודת המבט.

הרבה ציפיות חברתיות מקורר סביב המין. איכשהו: אדם חייב להיות ליבידו גבוה תמיד רוצה, בכל מקום פעמים רבות. האישה צריכה לאהוב הן בנרתיק, ואנאלי, ומין אוראלי, ואחרת היא נקישה ודחוסה. בני הזוג צריכים להיות הרבה סקס, רצוי להתמודד איתם בהזדמנות הראשונה, ולא משנה באיזה שלב היחסים שלהם, ומה המצב בעולם מסביב.

אז: אין דרך נכונה לקיים יחסי מין. ואין תדירות נכונה של מין, ואם היה לך משהו לקרוא איפשהו, "אתה צריך לקיים יחסי מין לפחות שלוש פעמים בשבוע, אחרת אתה מחכה גירושין ומוות לבד" - זה שקר. הדבר החשוב ביותר על זה הוא תענוג ושמחה, שלך ואת השותף שלך. כל דבר לא משנה.

וזה נורמלי לחלוטין, הרופא של Naughs, אשר במהלך מגיפה, כאשר אתה ממש מוקף בלחץ מכל הצדדים, האם אתה חווה תשוקה מינית קטנה יותר מהרגיל. מתח בלמים כל שאר המערכות והרצונות של הגוף, למעט אלה שמטרתם להישרדות. אפילו בעלי חיים אינם מתרבים כאשר אין תנאים מתאימים, בסופו של דבר.

אז זה אפשרי כי אתה לא צריך לשנות שום דבר בכלל, אבל אתה צריך להירגע, לנשוף ולהירגע. אתה יכול לעשות (או לא לעסוק) סקס לעתים קרובות ככל שתרצה. הדבר העיקרי הוא שהוא ברצון, ולא בגלל "יש צורך", "יש הזדמנות", "הוא (א) שואל" וכי הוא מביא הנאה.

תכנון מין.

בחברה רומנטיזית מדי את הרעיון של סקס ספונטני. כאילו פעם אחת - והתשוקה המינית. או שהוא מופעל פשוט מן הנוף ואת האינטימיות של האדם האהוב שלך. לא, זה באמת קורה ... אבל הראשון הוא הנוער, כאשר ההורמונים הם גסות, ואפילו שרפרפים נראה מינית, והשני - בתחילת היחסים, כאשר המוח שוב תחת הפצצה אמיתית של הורמונים.

זה קורה מאוחר יותר, ועל פי המחקר של הרופא של שובב, רק 15% של אנשים באופן קבוע לחוות תשוקה מינית מהירה. השאר מתחיל לחוות אותו, להכות כל מצב מיני כאשר הם כבר מעורבים באינטראקציה מינית: חיבוקים, נשיקות, הגדרה רומנטית.

לכן, חשוב לארגן אינטראקציה כזו. הנה מה ניתן לעשות:

תרגיל תשומת לב חושנית ורומנטית מחוץ למיטה. נשיקות עדינות, חיבוקים, כורעים על בן זוג, הקלה לשיער, ליטוף בהירים שאינם מובילים למין, הודעות רומנטיות או ארוטיות - כל מה שיגרום לך להרגיש מוזמנים זה לזה ולהרגיש ציפייה לרגע הקרבה. צ 'אט גדול. באופן כללי, בנפרש אישי ואישי, אינטימי. שתף עם כל חוויות ארוטיות, חושניות, אומרים מה שאתה אוהב בחיי מין עם שותף שאני רוצה לנסות שוב. חשוב לעשות את זה בעין, עדין, חם ופתוח, ולא בפורמט ביקורת. להתייחס זה לזה באהדה וברכות. כדי לתת זמן זה לזה כאשר אתה רק ביחד, לא מקבלים מוסחת על ידי מישהו אחר, לבלות יחד.

וגם - פשוטו כמשמעו לתזמן את הזמן שאתה תהיה מוכן לשלם אחד את השני במובן החושי.

בישראל אין מקום לדעות קדומות אם המילה תבוא בפעילויות בסוכנות הליווי. גברים ממוקמים הגדרות מוסריות גבוהות. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי אסקוגר פשוט מלווה את השותף באירוע, שומר על השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד ציבורי.
דירות דיסקרטיות במרכז

חיבוקים, נשיקות, פרלודים, חיבה, ואם אתה רוצה, יחסי מין (וללא אותו). כפי שנכתב בספר הפסיכולוגים הקליניים שלהם פגי קליינפלץ. דנה מנדארד, "אתה לא יכול לתכנן סקס מצוין, אבל אתה יכול בכוונה ליצור את התנאים שבהם הוא יכול להתרחש".

שואפים לחידוש.

כל חדש מרגש. זה חל גם על החידוש בחיי המין, ובאופן כללי בכלל - ממש כל מה שעושה את הלב שלך לנצח לעתים קרובות יותר. נסה דברים חדשים עם שותף - אז הוא הוכיח ללמוד את אוניברסיטת אינדיאנה, יהיה גם קשור למשהו חדש, וזה יעשה את זה יותר אטרקטיבי בעיניים שלך.

לדוגמה, אתה יכול לעשות צלחת חדשה יחד, ללכת על הליכה אופניים, לקחת ספורט חדש.

תארו לעצמכם את השאיפות שלך בישראל בקלות כאשר אתה נערה מסוגננת מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 דולר.

נסה חדש - זה כיף, מרענן, זה מעלה את מצב הרוח ומקל על הלחץ, ולכן הוא יוצר את מצב הרוח הרצוי למין.

מחזור מתח מלא.

הנה איך זה קורה.

כאשר המוח שלך מרגיש איום - הוא מפעיל את מערכת העצבים הסימפתטית. מערכת העצבים חמוד שולחת אדרנלין קורטיזול לתוך הדם שלך כדי לעזור לך להילחם סכנה - לברוח או להילחם.

ברגע שהאיום נעלם, מערכת העצבים parasympathetic מופעלת, מה שמוביל אותך מצב של מאבק או טיסה ומוביל את הגוף שלך לתוך מצב רגוע. ובמצב זה אתה יכול לחוות התרגשות מינית חזקה, כאילו הגוף שלך חוגג "ניצלנו ממוות! בואו נחגוג אותו עם אורגיה מפורית, תוריד את המטפל!-

בחברה פרימיטיבית זה קורה מאוד פשוט: אתה בורח אריה - נשמר מ Leo - עבר למצב רגוע יותר כאשר אתה יכול לחוות תשוקה מינית. עם זאת, בעולם המודרני, ובמיוחד במהלך תקופת הגיבה, הלחץ הוא לא כל כך שונה, כמו מתח מן האריה. מתח כאילו הוא מגיע פעם בכל מקום, והגוף לא יכול להבין כאשר הלחץ עדיין שם, וכאשר זה כבר לא שם, כדי לייצר אדרנלין רק במקרה. בסלנג הבית, זה יכול להיות מיועד "תחושה של המועד האחרון של פנטום".

על מנת להשלים את מחזור הלחץ ולעבור ממצב הלחץ למצב מנוחה, פעילות גופנית מתאימה היטב - היא עוזרת לך להתיז את אדרנלין וקורטיזול, נותן לך את הגוף כדי להבין מה הצלחת "לברוח מ אריה ", להביע באופן ראשי.

לכן, בהליכות השגרה היומיומיות שלך או ריצה בערבים, או בכיתות יוגה. אחריהם, אתה תהיה רגוע יותר ונינוח, ואנדורפינים, אשר מיוצרים גם במהלך התרגיל, יעזור לך לחוות תשוקה מינית חזקה יותר.

ובכלל - להיות חביב. האזן לרצונות הגוף שלך, לא דורשים ממנו יותר מדי, לבלות יותר זמן עם אהוב שלך ולנסות לספר לו לעתים קרובות יותר איך אתה אוהב אותו. בסופו של דבר, זה אנשים אלה והכרחי כאשר סביב מתח ו coronavirus, ובלי אותם מדי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אנחנו חיים בעולם תנודתי מאוד. כל יום מתרחשים אירועים רציניים על הפלנטה, ומגיפת קורונאווירוס היא רק אחת מהן. אבל זה בהחלט לא סיבה ליפול לתוך דיכאון בכל פעם. אתה צריך להיות מסוגל להסתגל ולחפש חיובי בכל מה שקורה לנו. עצור תפיסה של הסגר כעונש. זה הזמן הטוב ביותר לממש את הפנטזיות הסקסיות האמיצות ביותר! במיוחד בהתחשב בכך חנויות מין פועלים באופן פעיל במצב משלוח. להזמין צעצועים אינטימיים, לנסות תנוחות חדשות, לעשות סקס על כל משטחים שטוחים בבית. הפעל פנטזיה!

Просмотров: 98 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar