11:40
איך לקיים יחסי מין בלי בחור: 6 "ערמומי" דרכים

אֵיך לא מגניב, אבל כל ילדה לפחות פעם בחייו נתקלה המצב כאשר התשוקה וההתרגשות המינית היא, והשותף אינו. כאן הנה רק מגיע לעזרת אוננות זקנה טובה.

התוכן של המאמר

1 על היתרונות של שביעות רצון עצמית 2 צעצועים למבוגרים 3 הידיים שלנו הן לא לשעמום 4 מצלמת עבודה 5 כמו דגים במים 6 פירות אקזוטיים 7 הכרית האהובה

ו כך שהתושבים לא סיפרו וכמה הם ייחסו לזה (וזה שווה לזהות זמן נעים למדי של שמועות בכושר דעות קדומות, אוננות נקבה - פריקה מינית מעולה. בְּלִי סָפֵק, במקרה כי הקרבה האינטימית המלאה לגבר לכל גורם הוא בלתי אפשרי.

על היתרונות של שביעות רצון עצמית

כן, לזהות, לבסוף, אוננות היא לא רק לא מזיק, אבל אפילו שימושי. אין פלאות sexologists הקצו מספר יתרונות שייכים בצדק סיפוק עצמי.

תודה אוננות יש לך כל הזדמנות לחוות אורגזמה מרובה. על פי נתונים סטטיסטיים אדישים של אורגזמות, נציגים זכר הם לפעמים מעולה לנשים. ואתה לא תתווכח עם עובדה זו. אבל זה בזכות אוננות שיש לך כל הזדמנות לתקן את זה אי הבנה מעצבנת. משפר את ההערכה העצמית של הנשים. מבלי להגיע אליו שוב הנאה מתכלה זמן רב במהלך יחסי מין עם גבר, נשים רבות הופכות מתחנות ומתחילות לעסוק בחופשה עצמית. מחשבות של פייגות אפשריות לגרום נזק בלתי הפיך להערכה עצמית של נשים. סיפוק עצמי להיפך, מאפשר לבנות לשחרר, ליהנות ולחשוף את המיניות שלהם ככל האפשר. מבטיח נדודי שינה. בזמן הפריקה המינית, הגוף שלך מתחיל לייצר באופן פעיל הורמונים, אשר אחראים לחלוטין לישון בריא וחזק. במקביל לצמצם את תחושת החרדה, ולתת תחושה של שקט. ובכן, לא נס? מסייע להפחית את סף הכאב. זה לא סוד כי בנות רבות מרגישות תחושות כואבות למדי במהלך ימים קריטיים. ואת שיעורי אוננות בקלות להסיר מתח באיברים קטנים אגן ולתרום לשיפור הכולל של המדינה בימים אלה. משתפרת איכותית ומרמזת חיים אינטימיים עם שותף. אחרי הכל, הודות לאוננות, אתה יכול ללמוד את הגוף שלך, כדי לגשש את הנקודה אשר גירוי מביא הנאה מיוחדת. ובזמן של משחקים מיניים עם האיש האהוב שלך, לשלוח אותו בכיוון הנכון, ובכך להגדיל באופן משמעותי את הסיכויים שלה אורגזמה קסומה.

למרבה המזל, נציגי המין היפה, ב היום יש מגוון עצום של וריאציות על איך לעשות את זה בלי עזרה של גבר. להלן האפשרויות המעניינות ביותר, אשר אתה בכל עת אתה יכול לבחור את הדבר הנכון לך.

צעצועים מבוגרים 2

על ה היום מבחר של חנויות מין הוא כל כך מגוונת לחלוטין כל בחורה יכולה להרים צעצוע שם, וזה לגמרי יספק את כל צרכיה.

אם ההתרגשות המינית שלך גדלה באופן דרמטי, ולעשות אהבה עם גבר זה לא יעבוד (לא משנה אילו סיבות) - לשירותים שלך עוזרים מיניים אלה. כל מיני ויברטורים, דילדו, ממריצים הנאה הרבה השני בהחלט לא יאפשר לך להישאר לא מרוצה. באומץ ללכת ב החנות הקרובה למבוגרים (ישנם נציגי פלסטיק מיוחדים רצפה חלשה תמיד להפעיל חנויות מקוונות).

סמוית עוזר מיני, המבוסס על ההעדפות שלך, ללכת הביתה. אמבטיה מרגיעה, להפעיל את המוסיקה האהובה עליך או הסרט המכיל פרנק סצנות ולקחת את הצעד הראשון לקראת עוצרי נשימה (ולעתים קרובות, מספר רב של אורגזמה.

הידיים שלנו לא עבור שעמום 3

רוב גרסה נפוצה וידועה של אוננות נקבה. הטכנאי שלה ביצוע - די הרבה. עם זאת, אחד תמיד נשאר זהה - הדבר העיקרי קישור פעיל. וזה הדגדגן. כדי למנוע פגיעה מומלץ השתמש קרם לחות או סיכה מיוחדת.

החל בצורה חלקה, בהדרגה להגדיל את הקצב, כמו עולה עירור. מִכרָז מלטף את שפתיים הנבט, הדגדגן והמפשעה יכולים ללכת רטט ולהיפך.

חָשׁוּב זכור כי הוא על הדגדגן הנשי המרכז כמות עצומה קצות עצב כי הם למעשה אחראי על ההנאה שלך. זה למה בתחילת תהליך אינטימי, עדיף לנקוט עדין לסקאם. בכל מקרה, עד שיינתח לא יגיע הסימנים הגבוהים ביותר.

כמה בנות אוהבות להשתמש בטכניקה מעניינת למדי.

חלום אסקרטים מקצועיים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. אבל אלה לא הנקודות החיוביות היחידות בעבודה.

הם מעדיפים לנהוג יד לכמה דקות, ולאחר מכן להמשיך ג'לים אינטנסיביים איברים. זה דווקא בגלל זה כי תחושה של מה שנקרא "זר לגעת ".

אנחנו עובדים Cam4

לֹא טכניקת אוננות פחות ידועה, דומה למדי את הקודם. רק במקרה זה, הלחץ על הדגדגן הוא לא עם האצבעות שלך, אבל אגרוף. בסיסי היתרון שלה הוא הבא. אתה יכול בחופשיות במקביל ללטף את הדגדגן באצבע גדולה, וגם לחדור הנרתיק עם אינדקס או אצבעות באמצע. והתנועות עצמן יכולות להיות הן אנכית והן אופקית. לפי שיקול דעתך. יותר אינטנסיבי יותר I לעתים קרובות יותר את השינוי של התנועות שלך, בהירים זה ירגיש פְּרִיקָה.

כמו דגים במים 5

שיטה אוננות עבורו אתה צריך מקלחת, מים ופנטזיה אינסופית. רַק לפתוח מים ולכוון את הנחל ישירות לאי-המין. פחית לשחק עם לחץ מים, ולאחר מכן צמצום אותו, ולאחר מכן כולל במלואו קיבולת. לֹא ספק, פשוטו כמשמעו לאחר פרק זמן קצר להעביר מתקתק רגשות יגיעו עוררות מדהימה ואורגזמה המיוחלת.

אֲפִילוּ אם אין לך נשמה, לחוות אורגזמה מים חזקה אפשרית בלעדיה. רַק לאתר יותר נוח בחדר האמבטיה, מבודר בידיים של שפתיים מין ישירות אל הדגדגן סילון של מים ישר מתחת לרז.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות נפשית קשה. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין esquiten, אשר ידגיש את המצב יהיה חברה יפה.
https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

לעשות את זה הרבה יותר נוח אם הרגליים שלך יהיה כפוף בברכיים נרחב גרוש. ובכן, ואם לרשותך יהיה ג'קוזי, אז החטא אינו מנצל את ההזדמנות כזאת. בזכות זאת מפזר, אשר מורכב מספר עצום של פיפס קטן, שלך תחושות יהיה פשוט מדהים. כל מה שנדרש ממך - תירגע ותהנה.

פירות אקזוטיים

רב בנות עייפות מינים אוננות קלאסית פעיל ליהנות נתונים שיטת שביעות רצון עצמית. יש מלפפונים, בננות, תותים, תירס ו אפילו חצילים! חשוב לזכור את אמצעי הבטיחות ואת בזהירות לציית לכללי היגיינה. אחרת אתה יכול לבלות את הערב לא על הנאה אקזוטית, ועל הסרה כואבת של פירות פגומים מ איברי המין.

כרית מועדפת

ה נושא הפנים יכול לשמש לא רק לאמצעים לישון נוח שלך, אבל זה יהיה הגורם לשחרור מיני חזק. זה יהיה מספיק בשבילך רק לנעול על הבטן, הצבת כרית מועדפת ישירות בין הרגליים. בְּתוֹקֶף אוחזת בה, תתחיל את התנועות המתקדמות של הירכיים הלוך וחזור. דוֹמֶה חיכוך יגרום לדם מדהים של איברים מיניים שלך אורגזמה יעשה את עצמך לחכות זמן רב.

לכן זמן, לאחר מפונק עם הרעיון כי שביעות רצון עצמית לא בכלל לא ואפילו יותר לא כרוך בתוצאות נוראות על הגוף שלך, תוכלו ללמוד כדי להשיג הנאה בלתי רגילה בשניות. עם זאת, N לשכוח כי אוננות בשום אופן לא צריך להיות תחליף מלא יחסי מין עם גבר.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

ישיבה ללא שותף - תהליך טבעי. עד כה, רבים משוכנעים כי גברים אוננו הרבה יותר נשים, אבל למעשה, נציגי המינים הנגדיים עושים את זה לעתים קרובות לעתים קרובות. סקרים מראים כי כ 80% של אנשים מודרניים בין הגילאים 18 ו 80 אוננות לפחות שלוש פעמים בשבוע! ואת הנוכחות של שותף קבוע אינה מונעת תהליך זה. אוננות משותפת זה לזה היא תהליך מאוד אינטימי ונעים שיעזור לקבל טוב יותר למידה של שותף של שותף. למרבה המזל, בכל שנה, השקפות חברתיות הופכות פחות פוריטנית, ועושה יחסי מין בלי בחור - לא מתבייש ולא נמחק.

Просмотров: 238 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar