16:59
מה ההיסטוריה של ריקוד מרגרה

מרגרטה, צורת האמנות של שימוש במסכות, עתיקה מהנצרות ורקדו על ידי מצרים ומסופוטמים באזורים אלה שנותרו המשפיעים העיקריים על הריקוד האלילי רעול הפנים הזה.

לריקוד מרגרה יש השפעות רבות, אך אין דרך ספציפית לסווג אותו עם ז'אנרים דומים אחרים. המכנה המשותף של מרגרה הוא חבישה של מסכה כדי לחקות דמות או ישות אחרת כביטוי לזהות במהלך פולחן אקסטטי ו/או טקסים מעוררי טראנס סומטיים.

מקורו של ריקוד מרגרה מגיע גם מקובה. כמו צ'יצ'י-צ'ה, הוא כולל נדנוד קצבי של זרועות למעלה ולמטה, למעט עם דגש גדול יותר על כפות הרגליים במהלך רצף של צעדים מתוזמן. אומרים שהפרשנות של תנועות אלו מהווה חלק בלתי נפרד מכל הריקוד. למעשה, כמעט ולא ניתן להבחין ביניהם בשל החצאית השחורה הצפופה והנפחית של המטורפת, אשר משפילה את הרגליים ומייצרת תחושה של עיוות זמני, הדומה לתריס פתוח בין צילומים בסרט. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Petah-Tikva.php

ריקוד מרגריטה מורכב ברובו מביצוע צעדים בדשדוש ומתהדר במנגינות עליזות וחושניות קלות שלעתים קרובות מסונכרנות כמו מוזיקה קובנית טיפוסית. הוא מקבל את שמו על שם משקה פירות טחונים Maragarita (פירושו המילולי "מרגרטה הקטנה") עם נוכחות של מלח או סוכר (בדומה לשייקר מרגריטה) שהוכן ממיץ ליים, סוכר, טריפל סק או קוינטרו וקוביות קרח המנערות בדרך כלל (ומכאן המילה שייק שהוזכרה

המרגרה היא וריאציה של סגנון ריקוד הודי קלאסי מסורתי בהינדית בהראטה נאטיאם. המרגרה הוקמה בטמיל נאדו בעשור האחרון.

היסטוריה של מרגרה: מאמינים שהיא נוצרה על ידי Sripad Amaracharrya, שלמד מהגורו שלו ד"ר Geetha Ranjan, שהסביר שהשורשים של מרגרה הם בהראטנאטיאם וגם בקראקטאם. Sripad Amaracharrya טוען לסדרה חדשה של צעדים רבים המשלבים אדבוס של 6-8 צעדים עם אלמנטים חדשים יותר של צעדים קצביים קלאסיים, פסוקי אשטאפאדי ווריאציות של מילים המשבחות את האלים העתיקים לורד שיווה ולורד סוברמניה (הנקראים גם מורוגן). מרגרות תוכננו במקור עבור רקדני מקדש להופיע בהזדמנויות ספציפיות כמו החגיגות השנתיות במקדש של דורגה או במהלך פסטיבלי נבראטרי.

מרגרות בוצעו באופן מסורתי על ידי אמנים מיומנים בבהראטן

Просмотров: 61 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar