15:50
משרות ליווי נשים

כשאנחנו נכנסים לעולם הזנות, אנחנו יכולים לסכם את זה כעבודה טלפונית או פילגש. יש הרבה אנשים שמניחים שמלוות נשים הן רק פרוצות עם שם יותר מפואר. זה לא נכון.

רוב הנשים שהופכות למלוות או לנשים ברמה גבוהה, ההבדל טמון בכוונתן לקבל תשלום עבור זמנן וחברותיהן במקום פשוט להציע שירותי מין לזרים בחינם. נערות ליווי בבאר שבע

עבודות ליווי נשים עוסקות במתן סיפוק בכל דרך שתמצא לנכון; בין אם זה אחד על אחד או להיות חלק מאירוע שבו כולם רוצים את תשומת הלב שלך!

הרבה אנשים נמנעים משכירת שירותי ליווי נשיים בגלל הסטיגמה שאופפת זאת. לא מספיק שהדוגמניות הללו דואגות למראה שלהן ומקפידות על תזונה קפדנית, הן צריכות לא פעם לדאוג גם לגבריות ולדומיננטיות.

הסטיגמה הקשורה לעסק הייתה מה ששימש כמטה ברק לנשים המעוניינות ללוות כקריירה. נשים אלו מצאו ליווי לתת להן יותר ביטחון מאשר עבודת מין קונבנציונלית או כל תחום עבודה אחר שהן ניסו בדרך כלל, בדרך כלל בשל המיניות הטבעית או הלך הרוח שלהן - שהוא מושך או דומיננטי.

נשים צריכות להיות בעיקר מלוות עבור קהל לקוחות רגיש. אין לראות בהם באופן מסורתי כלקוחות גברים בלבד.

הסיבה לכך היא שנשים מועסקות בנסיבות שבהן ללקוחה אין קרובים או בן זוג קרובים ואולי ילדים שיכולים לספק תמיכה רגשית ואולי ירצו מישהו לדבר איתו שבאמת אכפת לו.

מקרים בהם המלווה האישה תחלוק קשר חזק ועוצמתי עם אדם, בניגוד למערכות יחסים ביתיות שמתחילות בדרך כלל בתנאים חמורים יותר, הם חלק מהסיבות לכך שהם ממשיכים בקריירות הללו. זה יכול לעזור גם להפרעות בתפקוד המיני אצל גברים וגם לבדידות וזו הסיבה שהם פונים לנשים צעירות כעובדות מין/מלוויות כדי להגשים את רצונותיהן.

עם זאת, להיות מלווים אינו מגדר ספציפי, וגברים רבים מוצאים את זה מעצים את היכולת להשתלט (ה"D") ביחסים או מפגשים חד מיניים.

זה גם יכול לעזור לספק את שני בני הזוג מבחינה מינית, להקל חלק מתחושת המחויבות והצורך שחווים שני בני הזוג

Просмотров: 73 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar