09:20
סקס אוראלי לא נעים - מה לעשות וכיצד לפתור את העסק הזה?

סקס אוראלי רבים תופסים כמו משהו נורא ו לא נעים. אבל אם תשנה את הגישה שלך למין אוראלי, אתה יכול לקבל תענוג עצום. מה לעשות אם השותף אינו נעים מִין? יש כמה היבטים - כי ללטף לא יכול לאהוב מישהו הם עושים אותם, ולמי שמקבל אותם.

התוכן של המאמר

1 למה אדם עשוי להיות מציצה לא נעימה 2 למה בנות הן מציצות לא נעימות 3 מה לעשות אם אישה מתרחקת מין אוראלי 4 למה גברים להעביר לעשות cunnilingus כיצד לאהוב סקס אוראלי

למה אדם עשוי להיות מציצה לא נעימה

כמעט כל הגברים כמו מציצה, אבל יש מי שהוא אָחוֹת.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה פסיכולוגית קשה. האנשים העשירים של ישראל לא התאימו בפומבי להראות נשים וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המותג ויאוסף חברה חמודה.
דירות דיסקרטיות

זה עשוי להיות בשל נסיבות לאחר מכן:

טכניקת ביצועים שגויה. לפעמים הנערות פועלות בפה של "לא מקצועי" - מאוד אינטליגוד לאט מאוד, ואולי הם עשויים להיות מושפעים מן הזין לשיניים ולנשוך אותו, אספקת כאב גבר ואי נוחות. היחס של הנערה למין אוראלי. אם אישה עושה מציצה, כל המראה שלו מציין אי שביעות רצון וגועל, אז זה כמעט לא גבר. במקרה זה, לא השותף האחר לא יקבל. תכונות פיזיות. יש כאלה אנשים בעלי מין אוראלי לא נעים בשל התכונות של חבר. לדוגמה, קצות עצבים יכולים להרגיש את המגע של הלשון כל כך הרבה שזה הופך להיות מגעיל.

למה בנות הן מציצות לא נעימות

הנה הכל פשוט - בנות רבות מאמינים כי הוא נמצא הפה הוא בחילה ומשפילה. מישהו במהלך מציצה מתחיל להקיא רֶפלֶקס. הבנות חושבות כי מציצה היא אחת הצורות של סטייה מינית, אבל לא, זה רחוק שזה לא. מציצה היא שיטה נפלאה כדי לספק את האהוב הנאה ולהראות כמה טוב מאוד לספק אותו.

כמה בנות עצמן לא מבינות למה הם לא נעימים סקס אוראלי. לכל אחד יש כמה תנאים מוקדמים אישיים, אבל כולם נמס, מהם הקומפלקסים ומכשול נפשית.

מה לעשות אם אישה מתרחקת מ Sex3 אוראלי

לפעמים גברים מראים את היוזמה ומבקשים לעשות אהוב נחמד - אבל הבנות מתרחקות מהצעה זו.

כמה פשוט לא אוהב להרגיש "שם" תנועה שפה או שפתיים. חלקם הופכים לא נעימים (כמו במקרה של גברים) - ב הדגדגן הוא קצות עצבניים מאוד שיכולים להרגיש את התנועה של השפה מאוד, בגלל מה רגשות אחרים מופיעים.

אולי אישה פשוט לא רגילה לעובדה שהיא לעס "שם, והיא פשוט מבולבלת. במקרה זה, האהוב חייב להיות בסיוע עַקשָׁן.

למה גברים להעביר לעשות cunnilingus4

במקרה זה, גברים, כמו גם את הנשים, נראה משפיל ומגעיל לעשות "זה הכי הרבה". ואנשים רבים דורשים באופן אינטנסיבי להפוך את מציצה האהובה שלהם, אבל כשזה מגיע cunnilingus, אז הם מתחתנים כי זה מעורפל.

איך לאהוב סקס אוראלי 5

כך שהחיים האינטימיים הביאו הנאה ולא מונוטוני, שווה לנסות לאהוב עניינים אוראלי. אחרי הכל, הם מביאים את הים רגשות נעימים ולעזור לעשות דברים סקסיים בהירים יותר. כַּמָה טיפים על מה צריך לעשות:

לשנות את היחס למין אוראלי. אתה יכול להעמיד פנים כמו שאתה אוהב ולהעמיד פנים כי ליטוף אוראלי להביא הנאה לשני שותפים, אבל לא יהיה מעדן אמיתי רגשות מוארים ביותר. אתה חייב באמת follerately - אז סקס אוראלי יאהב את שניהם. לא להיות clamped ולהוכיח את כל הנוף, איך זה לא נעים לעשות מציצה או cunnilingus. לדון בעסק. השיטה הנפוצה ביותר ישוחרר - לשבת ולדבר. שני השותפים נאלצים להודיע ​​למה הם לא אוהבים לעשות או לקבל ליטוף אוראלי. אם הסיבה היא ברגשות פיזיים, אז אתה יכול לשנות את הטכניקה של ביצוע ליטוף אוראלי, במקרה האחרון - פנה לרופא (כן, כן, אז זה יכול להיות). עבודת יד. במהלך מציצה, או cunnilingus עומד עבודה אינטנסיבית עם הידיים - הבנות צריך להיות ביצים עיסויות במדויק, הצד הפנימי של האקסטר של האיש ולשמור על הקנה של חבר. וגברים ששונים על הגברת שלהם יכולים להשתלט על הדגדגן לחזק רגשות נעימים. שינוי תנוחה. זה לא שווה לתרגל סקס אוראלי באותו תנוחה בכל פעם. לעתים קרובות עליך לשנות אותם ולניסוי. הבנות לא צריך לשכוח כי גברים מעריץ את העיניים, ובמהלך מציצה, עדיף לעשות תנוחות סקסיות מעולה, כך אדם, להסתכל על זה מלמעלה, היה נרגש עוד יותר מדויק. מציב 69. יציבה זו מושלמת לחיבה בו זמנית. היא לא רק מאה פעמים מגבירה את הרגשות ממין אוראלי, ומביא לחלוטין שותפים. בנוסף, זה sonscrible סקסי ומרגש.

גם לא צריך לשכוח היגיינה אישית.

לספק את שאיפות הילידים בישראל בקלות כאשר אתה אישה ארוטית מרוסיה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 4,200 $.

לפני שבעל אוראלי קיום יחסי מין בקושי לשטוף את איברי המין. הדבר החשוב ביותר הוא לבטוח זה בזה. ביחסים חייבים להיות רגשות, רגשות מקסימליים. כל הנוגע למיטה חייב להתרחש רק על ידי בקשה הדדית. ואז ומין אוראלי יסיים להיות מגעיל.

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

עניינים אוראליים הם החלק הרצוי של חיים אינטימיים, אבל בכלל לא. אם השותף הוא גדוש ממין אוראלי - אין צורך לכפות אותו. לבוא לשאלה מהצד השני: הניסוי, לעשות חידוש לתוך חיי סקסי. נסה טכניקות אחרות ופרקטיקות שאינן מניחות חיבה אוראלית. ריח ומבחר מגעיל כמעט בכל המקרים, הם משחקים תפקיד חשוב ברצון של שותף לספק אוראלי הנאה.ויקטוריה Fomanakspert שותף עצמו "מתבגר" לעובדה כי.

Просмотров: 80 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar