00:17
סקס בשירותים - איך לעשות עסקים "מלוכלכים" במקום מלוכלך?

בסרטים ובסדרות הטלוויזיה הנטפליביות בגיבורים עם זאת אין צרות. תארו לעצמכם עובדה אחת על זכתה הרצון? מעבר, מילאדי, בציבור, בסופו של דבר, שירותים! וכל אותם הם כל כך אגן ויפה ... ובחיים זה קורה?

התוכן של המאמר

1 סקס בשירותים: כללים עיקריים 2 סקס בשירותים: סיפורים אמיתיים

סקס בשירותים: כללים עיקריים

לבחור בגדים

אם התשוקה השראה אותך בהפתעה, הם לא מקבלים שום דבר כאן. תכנון הסופי "חם" של הפגישה מראש? זוהי גישה למבוגרים!

לסרב בגדים עם הרבה מחברים מורכבים. גבירותיי, עצור כיצד יש צורך להביע את הבחירה שלנו על שמלה או חצאית - כזה "מדים" יהיה מאוד להקל על הבעיה בשבילך ואת האיש שלך.

לא להתחתן עם קונספירציה

נראה שאתה לא מוכן, לקיים יחסי מין במקום ציבורי, אתה עדיין להסתכן לרוץ על עדי ראייה - זו עובדה. אבל למה לפחות לא כל כך לדבר לנסות להפיל את ZOOAK סקרן מן העקבות לא רק לשחק סוכנים מוסתרים?

ייאוש בשירותים בתורו ומתנהג כמו כל דבר לא קרה.

ההתנגדות הסובייטית וחוסר המידע הולידו פסק דין שגוי כי הליווי הוא משהו היום, עם בושה, יש צורך להשתיק על עובדה זו. עכשיו ליחידות יש מידע כי ליווי השירותים בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

אתה יכול כמו מישהו בכלל? קוק רק יודע. אבל כך, באופן כללי, את כללי המשחק. דירות דיסקרטיות במרכז

הסר את הטלפונים יותר

לא רק כדאי להשאיר אותם בכיסים האחוריים, ולשים את זה בעדינות, לקוות לטובת גברת פורצ'ון. אתה לא רוצה לשמוע חשוד "pluves", וזה הפך, כדי להתחיל לתפוס את המכשירים שלך מ Unitaza?

השתמש במעקה

לעתים קרובות יותר, דברים כאלה, כפי שהיו, מותקנים בקתות מיוחדות לנכים. מטבע הדברים, אתה לא צריך פשוט ליצור אי נוחות לאלה שיש להם התאמות כאלה הרבה יותר מאשר בשבילך, אבל אם בקרבת מקום, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, אין אחד ואת הדרך פתוחה ..

אל תעשה רעש

הצורך להחזיק את גניחות לפעמים מרגש עוד יותר מדויק מאשר חופש פעולה מוחלט. נמכר לא לעשות רעש ושום דבר, לשים את זה קצת, בעיה. אתה כבר תוהה את תשלום האדרנל.

הסר את השם

לנגב את המושב מן ההדפסים ההנעלה או עקבות של נוזלים ביו. אנחנו איתך מבוגרים ואנשים משכילים, לא? שאר האורחים של האסלה לא צריך לשחזר את הסדר של בידור "מלוכלך" שלך.

סקס בשירותים: סיפורים אמיתיים 2

מה שגיאות גם לאפשר חדש שווה את זה באופן כללי, רעיון זה? גלה על ידי קריאת סיפורים אמיתיים אלה:

הקדמה, וכך יירד!

"הצעיר האחרון שלי למען צחוק הציע לבקר אותי ... כנסיית סיינטולוגיה! ואנחנו אמת שם כדי לשלוח שם. לא היתה נשמה, ואנחנו באנו לשירותים וללכת לשם.

זה היה מצחיק. כל מה שקורה נראה "מלוכלך"! אבל אני, כגברת, באופן טבעי חסר פרלוד - בקריטריונים כאלה אין מספיק. לכן, אני מסיים עם מין מהיר כל כך מדי פעם, כי אני עדיין צריך ויברטור. וטוב יותר כיצד לקבל תנוחה נוחה שוכב ", - כרמן עלי, Standaper ויצירת מין פריחה מלונדון.

ניסיון לסביות בשירותים

"הייתי בבר המפורסם בבודפשט. רקד תחת דובסטפורט בבדידות מלאה. אני באמת רוצה להדגיש את רובנו כל הזמן אומר, טורקית אחת חמודה, כמו רבים באים לידי ביטוי, אישה.

כל מה שהסתובב במהירות - בתוך זמן קצר שכבר צחקנו, לוחצים זה את זה לקיר. אנשים מעטים מחליטים לעבור לשירותים הנשים.

איך הידיים שלי החליקו לתוך הג'ינס שלה, באו אל השומר ויצלו עלינו לצאת - ביציאה, היתה תור ארוך של הבנות שלא זכאי להשתמש בשירותים. אנחנו חייבים לומר את מה שנגמרנו משם, מצחקק: "הגנה! כאן לסביות!"," בעילום שם.

גבר שירותים - מקום נורא!

"הייתי במועדון אחד, ובכלל, הכרת בחור אחד. אחרי כמה דקות, כבר התחלנו לכדורגל וגם החליטו להמשיך את ההתחלה בשירותים של הגברים.

יש לנו יחסי מין, כתוצאה מכך, כפי שהיו, בתנוחה.

ליישם את החלומות שלך בישראל בקלות, במקרה שאתה נערה מענגת מן הפדרציה הרוסית. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 יורו.

לדעתי, מישהו אפילו הפעיל אותנו על הבקתה! נראה שזה נרגש, וזה נראה מגעיל! טבלאות של גברים בכמה מחביבים מועדוני לילה הם איך אנחנו רגילים לדבר בוץ מוצק!"- בעילום שם.

גברים - רודוואר

"אנחנו כל הזמן משתמשים בשירותים זכר מסוים, לא לאדסקי. אז איפה זה קל יותר. בשירותים, יהיו איזו מוסריסטית, שבדרך כלל, תאיים עליך על המיליציה. וגברים בהקשר זה לאן האדם העקבי ביותר. ומין בשירותים לא לבלבל אותם, "- PDATT ב Reddit.

Просмотров: 121 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar