11:29
תנאים מוקדמים, שבגלל זה גברים לא, בסופו של דבר, רוצים לעשות cunnilingus

באמצע הנציגים של הרצפה החזקה, לעתים קרובות רק נתקל cavaliers ערמומי מאוד. כשמדובר באומרו על מין אוראלי, הם מהנהנים בראש שלך בשמחה, משכנעים את הגברת הקסימת, שזה אחד המינים האהובים של הבילוי שלהם. אישה כפי שהיתה בציפייה המתוקה של Cunnilingus, אבל רק מעבירה את לומן לטווח ארוך של הזמן, אבל מלבד הנוהג של מציצה, כמה עוד בתחום של אכפתיות אוראליות.

התוכן של המאמר

1 גברים לא רוקדים! 2 רע "pives" 3 אני לא יודע איך אני רוצה, אני לא! 4 נגד הכללים סוף סוף היגיינה 5 לא אוהבי 6 הנאה נעימה

הגברת לא מאושרת, האיש מוטרד, כי במודעותו למין אוראלי - זה לדחוף את השוטים הגבריים להחליק את ראש הנשי המאומץ. מעת לעת. א, היא שואלת קצת קוני.

אגב, מה הוא cunnilingus, kuni וכמו Lanaret, תלמד מתוך המאמר הבא שלנו עוד על הקישור.

באופן כללי, זה לא עוסק בגברים! עד כדי כך, כל נושא שלישי השייך למחצית החזקה של אוכלוסיית כדור הארץ. כן, כמה נשים צריך לזהות את העובדה כי בן הזוג שלה לא מסכים "מין אוראלי" הדדי. ובשביל זה יש לו, איך זה תנאים מוקדמים רציניים.

גברים לא רוקדים!אני

לא ללטף את שפת הנשים, כמו רבים באים לידי ביטוי, איברי המין. לפי האחרונה, כפי שאנו מבטאים, תצוגה כזו שומרת על רוב החבר 'ה הבכירים ביותר.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות מאוד, הקונים הם בחורים משגשגים אשר במיוחד רוצה להסתכל בהצלחה בחג, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, אז כדי לכסות לחלוטין את עצמם לכל הדרוש.
נערות ליווי

ללא ספק, ראוי להזכיר כי גברים צעירים מנסים לרצות שותף בכל. זה הולך טוב, אבל כדי chagrin, "antilizunov" די הרבה.

הם הולכים לקומץ, לדון בקשיים זכר ואם מישהו, זה הפך, ישפיע על נושא המין האוראלי, קפוא קפוא: "פו, אנחנו לא עושים את זה!"בעיקרו, רובם המתנגדים לעשות, אם הם רוצים לעשות גברת אהובה נעימה. אבל שום רעם ושמימי לא לא יאפשר להם להתוודות על "חילול זה, כפי שהיינו מדברים, סקס חזק", להישאר בחברה זכרית.

סטריאוטיפים עמידים, ואמר כי, לשים את זה קצת, לנשק את הגברות האיברים משפילים, שנוצרו על ידי רוח בלתי ניתנת להריסה של "גברים". גברים נ ' יבבות, לא מחייכות, אל תעריזה, אין לי רגשות, הם לא סוף סוף מודאגים לגבי הנשים לרוץ ... רק למה זה חלש להיות חלש עם אשר נהנה סקס. ואת ליטוף אוראלי לא קורים, אם שהושלכו בצד כמו רבים באים לידי ביטוי, את הסטריאוטיפים הדרושים.

רע "שעועית" 2

הניסיון הרע שנרכש בעבר הוא סיבה סבירה למדי כדי שניתנו מ cunningus. רוצה לספק את השותף, הילד עשה בחריפות על הדגדגן ואת ספוגי מין, ואת הגברת לא מרוצה, לשים את זה קצת, מקומטת, אומר שזה המין הפה הגרוע ביותר בחייה.

גברים קשה לסבול ביקורת בכתובת שלהם, במיוחד אם זה נוגע בצד סקסי של החיים. לא אם כי כדי להיכנס למצב דומה, הצעיר מתחדשת באופן מוחלט מדגם מחדש. עדיף ליהנות רגישים, אם "חרייר" - המאהב.

אני לא יודע איך אני רוצה, אני לא!3

חוסר ניסיון גם, לשים את זה בעדינות, משחק תפקיד עצום בסירוב אדם ממין אוראלי. הצעיר לא יודע איך להתנהג, היכן להתחיל ומה לעשות הלאה. בעיני הגברת, זה לא טוב להסתכל על ג'ונס לא יעיל, ולכן הוא מנענע בראש מתמיד על צדדים שונים כאשר השותף מחכה cunic.

גבר ושמחו לפנקות כמה מאיתנו אומרת כל הזמן, חמוד, אבל כאילו זה נראה, בבלבול על גבירותיו, כמו אנשים רבים חושבים, ספוגים מין ונעלם. ואולי אפילו לא צריכים להגיד את זה עם זה, בסופו של דבר, לעשות?? הצעיר לוחץ על הספוג, והוא נעשה, יהיה צחצוח, הם אומרים, לא אעשה זאת, לא צריך.

נגד כללי היגיינה 4

גברים מעץ שהם סבון בכאב לפני אכילה וביקור בביקור שירותים, לא לנשק את הגברות מתחת לטבור, בשל אישי, בסופו של דבר, היגיינה. זה לא היגייני, לא נכון. אחרי הכל, יש גם ענק מספר חיידקים! הריח המגעיל הנובע מהנרתיק הוא מסוגל לפגוע ברצון המתמשך ביותר של אדם, לעשות שותף "נעים".

כך שהריח של הגברת נמשך, ולא דוחה את הטבעיות שלו, הבנות צריכות להיראות בקפידה לבריאות ולטוהר. אתה צריך לבקר את הגינקולוג בזמן לחסל את נוכחותו של פטרייה והשאר, כפי שכולם יודעים מחלות מיניות. זה הולך טוב, לשטוף את איברי המין, כמו כולם ידועים, מים לא חוקיים, סבון של ילדים או ג'ל אינטימי. בריח בריא בריח מן הנרתיק לא לדחוף החוצה, ולהפך מושך החבר 'ה.

לא אוהבי 5

יש קטגוריה של בחורים שלעולם לא יסכימו שותפי חיבה אוראלית. כדי לעשות זאת, יש להם הרבה נסיבות:

סוג מפחיד של גברי נשים (עבה במיוחד - עבות); ריח מגעיל וטעם (כמה גברים לא, לשים את זה בעדינות, מפתה מישהו מכל סוג שהוא!); של איך אנחנו מדברים כל הזמן, מבחינה מוסרית או דתית (במקרה זה, סקס אוראלי נחשב כמה סטייה, כמו cunnilingus ו מציצה).

לא כל הזמן, כמו רבים באים לידי ביטוי, עניינים אוראלי להביא הנאה לבנות. אם הצעיר מבצע פונקציה דרך העמוק ביותר "ולא רוצה", השותף לא יקבל המנגנון הצפוי.

הנאה נעימה 6

כאשר אדם במיומנות וברצון עושה cunnilingus, את השמחה של שותף אין גבול. להביא את הבחור לפעולה כזו, הגברת מחויבת להיות מסודרת וחולה. צריך לספר את הבחור על הרצונות שלך, ולא לפוצץ את הספוג או לכפות אותו מניפולציה. אתה יכול לרכוש ציוד מיוחד עבור סקס אורול, אשר יש גם ריח נעים וטעם.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין ומנומסים. עם זאת, אלה לא רק רגעים שימושיים בעת עבודה.

השותף בשמחה יובא, כפי שכולם אומרים, "הכי אינטימי" לעורר את הגברת לראש ההנאות.

בזהירות אם גברים אוהבים לעשות KUNI, במאמר שלנו עוד על הקישור.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. כולם יודעים שאני עוזר לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

חוסר רצון של בחורים לעשות cunnilingus יכול להיות מונע בבטחה על ידי הגורם העיקרי - הוא גם פיתחה מבחינה היסטורית. לשים לב לעובדה כי רק לפני 100 שנה התברר כי נשים יכול לקבל מין הנאה. 1 צעצועי מין התעוררו לפני כ -50 שנה. רק חמישים שנה חלפו מאז הצילומים הפעילים והפיץ סרטי פורנו. אלה הם כל 3-4 דורות! ברור, במהלך תקופה זו, מתקנים זכריים וחינוך לא היה זמן לשנות. אפילו עכשיו יש אלפי גברים שאינם יודעים איפה לגברות יש דגדגן. ייתכן שהבעיה גדולה מכפי שהיא נראית. טוב, פעיל לבסוף הציג השכלה מינית, ובשאלה זו יש התקדמות.

Просмотров: 208 | Добавил: shelena5e2dm | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar